• Alles voor de hengelsporter sinds 1974
  • Voor 21:00 besteld, direct verzonden!
  • Gratis verzending vanaf € 75,-
Corona update:

Winkelen zonder afspraak, het mag weer! Volgens de nieuwe corona maatregelen mogen onze winkels weer volledig open en is het niet meer nodig om van te voren een afspraak te maken. Aangezien onze winkels erg groot zijn mogen wij tot wel 50 klanten tegelijkertijd in onze winkels laten. Kom dus gezellig langs in onze winkels. Naast shoppen in onze winkels kun je ook nog steeds online bestellen en je bestelling afhalen in de winkel. Om jouw en onze veiligheid te garanderen zijn er een aantal regels opgesteld voor een bezoek aan onze winkels.

Meer informatie over het bestellen, afhalen, gebruik van cadeaubonnen etc. vind je op deze pagina.

Informatie over de locatie en contactgegevens van onze winkels vind je hier.


Corona update:

Winkelen zonder afspraak, het mag weer! Volgens de nieuwe corona maatregelen mogen onze winkels weer volledig open en is het niet meer nodig om van te voren een afspraak te maken. Aangezien onze winkels erg groot zijn mogen wij tot wel 50 klanten tegelijkertijd in onze winkels laten. Kom dus gezellig langs in onze winkels. Naast shoppen in onze winkels kun je ook nog steeds online bestellen en je bestelling afhalen in de winkel. Om jouw en onze veiligheid te garanderen zijn er een aantal regels opgesteld voor een bezoek aan onze winkels.

Meer informatie over het bestellen, afhalen, gebruik van cadeaubonnen etc. vind je op deze pagina.

Informatie over de locatie en contactgegevens van onze winkels vind je hier.


  • 1 Almelo

    Woonboulevard 6
    7606 JA   Almelo
    Nederland
    0546 - 53 88 21
    Meer info
  • 2 Lelystad

    Zuiderpoort 36
    8239AD  Lelystad
    Nederland
    0320 - 25 71 76
    Meer info
  • 3 Rijen

    Mary Zeldenrustlaan 20
    5122CE  Rijen
    Nederland
    013 - 542 47 94
    Meer info
  • 4 Steenwijk

    Woldmeentherand 11
    8332 JE  Steenwijk
    Nederland
    0521 - 52 40 24
    Meer info

Corona Update

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Per artikel wordt op de website aangegeven wat de levertijd is van een product. Dit kan je op de productpagina zien bij het vrachtwagentje. Door de huidige situatie, worden er veel online bestellingen geplaatst en moeten we deze met minder medewerkers dan normaal verwerken. Doordat in heel Nederland de winkels gesloten zijn is het extra druk bij PostNL. Het kan daardoor voorkomen dat je levering iets later duurt.

Wil je een bestelling afhalen in de winkel? Let op dat de levertijd dat wat langer kan zijn. Dit hangt af van de voorraad in de betreffende winkel waar jij je bestelling wilt afhalen. De winkel informeert jou wanneer jij je bestelling kan afhalen.
2. Kan het zijn dat mijn bestelling later bezorgd wordt?
We doen ons uiterste best om je pakket op tijd bij je te leveren. Toch kan het door de drukte en onvoorziene omstandigheden voorkomen dat je pakketje vertraging oploopt. 

Door onze Corona-maatregelen kunnen wij niet dezelfde personele bezetting hanteren als andere jaren. Veiligheid staat voorop, hierdoor zullen we in kleinere 'order-picking' teams gaan werken, dit kan van invloed zijn op onze levertijden. Ondanks dat wij onze uiterste best doen, kunnen wij niet altijd garanderen dat het pakket op tijd verzonden wordt.
3. Hoe gaat de bezorging in zijn werk?
Het bezorgen van post, pakketten en andere zendingen is in deze moeilijke omstandigheden belangrijk voor het maatschappelijk verkeer. Zolang dat veilig en gezond kan, blijven PostNL en UPS op verantwoorde wijze bezorgen.

Volgens het RIVM is de kans klein dat je ziek wordt als je materialen aanraakt of vastpakt, zoals post of pakketten. Ze geven aan dat de kans nog kleiner wordt als je regelmatig de handen wast en voorkomt dat je na het aanraken met de handen in het gezicht komt. Zie ook de informatie op de website van het RIVM.
4. Kan ik een bestelling in de winkel afhalen?
Vanaf 10 februari is het weer toegestaan om je bestelling af te halen in onze winkels in Lelystad, Almelo, Rijen en Steenwijk. In stap 3 "bezorgen" in het afrekenproces kun je aangeven dat je de bestelling wilt afhalen in één van onze winkels. Zodra je bestelling compleet is en afgehaald kan worden ontvang jij een bericht van de betreffende winkel. 
5. Leveren jullie nog steeds in België?
Ja, wij versturen nog steeds naar België. Bestel je vanuit België houdt dan rekening met maximaal 1 dag extra levertijd. 

*Let op: Wij bieden het pakket aan bij PostNL en letten hierbij op de levertijden. Wij kunnen echter niet garanderen dat het pakket er altijd binnen de afgesproken levertijd is . Neem voor vragen over de levering van het pakket contact op met PostNL. Kijk hiervoor op jouw.postnl.nl of de app PostNL-app en gebruik hiervoor de track & trace code die je van ons hebt ontvangen. Of bel naar 0900 - 0990 (45 ct/per gesprek).

Geen track & trace code ontvangen? Kijk dan goed je e-mail na. Het kan zijn dat de e-mail in je spam of reclame map is terecht gekomen. Kun je de e-mail echt niet vinden dan kun je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice.
6. Leveren jullie nog steeds in Duitsland?
Jazeker, bestel je vanuit Duitsland houd dan rekening met een levertijd van 2 tot 3 werkdagen. Wij proberen uiteraard het pakket zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen. 

*Let op: Wij bieden het pakket aan bij PostNL en letten hierbij op de levertijden. Wij kunnen echter niet garanderen dat het pakket er altijd binnen de afgesproken levertijd is . Neem voor vragen over de levering van het pakket contact op met PostNL. Kijk hiervoor op jouw.postnl.nl of de app PostNL-app en gebruik hiervoor de track & trace code die je van ons hebt ontvangen. Of bel naar 0900 - 0990 (45 ct/per gesprek).

Geen track & trace code ontvangen? Kijk dan goed je e-mail na. Het kan zijn dat de e-mail in je spam of reclame map is terecht gekomen. Kun je de e-mail echt niet vinden dan kun je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice.
7. Hebben de Corona-maatregelen invloed op de verzendkosten?

Nee, wij hanteren in deze periode géén extra verzendkosten. Net als altijd rekenen wij geen verzendkosten bij bestellingen boven de €75,-. De uitzonderingen blijven wel net als normaal; bijvoorbeeld voor bestellingen met een gewicht boven de 31,5 kg of bestellingen met zware en/of grote artikelen. De verzendkosten per soort pakket vind je in het volgende overzicht.

Nederland 🇳🇱

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €75,- Gratis
Enveloppakket onder de €75,- €5,50
Bestelling onder €75,- €5,50
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €7,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50
Palletvracht (kayaks) €99,99


België 🇧🇪

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €75,- Gratis
Bestelling onder €75,- €5,50
Enveloppakket onder de €75,- €5,50
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €7,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50


Duitsland 🇩🇪

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €75,- Gratis
Bestelling onder €75,- €7,99
Enveloppakket onder de €75,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €7,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50


Luxemburg 🇱🇺

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €75,- Gratis
Bestelling onder €75,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €7,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50


Frankrijk 🇫🇷

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €75,- Gratis
Bestelling onder €75,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €11,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50


Groot-Brittannië 🇬🇧

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €75,- Gratis
Bestelling onder €75,- €9,99
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €13,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50
8. Welke Corona-maatregelen hanteert Raven in de winkels?
  • Kom alleen naar de winkel als je een bestelling hebt gedaan en een bericht van de winkel hebt ontvangen waarin staat dat je jouw bestelling kan afhalen.
  • Kom niet naar de winkel als je verkouden, grieperig of andere corona gerelateerde klachten hebt
  • Houd 1,5 meter afstand van elkaar
  • Betaal zoveel mogelijk elektronisch (bankpas of mobiel)
  • Volg de aanwijzingen op van ons personeel
  • Ondanks dat het buiten is willen we graag dat je een mondkapje draagt (vanaf 13 jaar)
9. Kan ik in de winkel betalen met cadeaupassen en/of kortingscodes?
Wij raden iedereen aan om online te bestellen. Je kan in de eerste stap in je winkelmand je kortingscodes en/of cadeaupascodes invoeren. Het bedrag dat nog openstaat voor je bestelling kun je online veilig betalen of je kan afrekenen in de winkel. Wil je toch liever je gehele bestelling tijdens het afhalen afrekenen in de winkel? Uiteraard is dit mogelijk. Neem je Blue Monday Kortingscodes en/of cadeaupassen mee en overhandig deze aan ons winkelpersoneel. Zij controleren deze en verrekenen de korting op je bestelling.