• Voor 21:00 besteld, morgen in huis!
  • Gratis verzending vanaf €50,-
  • 14 dagen niet goed geld terug
Corona Update - Raven Hengelsport

Coronavirus

Deze maatregelen nemen wij!

Raven Hengelsport | Alles voor de hengelsporter

De bestellingen van alle klanten worden gewoon verwerkt en onze winkels blijven open.

Corona Update

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Per artikel wordt op de website aangegeven wat de levertijd is van een product. Dit kan je op de productpagina zien bij het vrachtwagentje. Door de huidige situatie, worden er veel online bestellingen geplaatst en moeten we deze met minder medewerkers dan normaal verwerken.
2. Kan het zijn dat mijn bestelling later bezorgd wordt?
We doen ons uiterste best om je pakket op tijd bij je te leveren. Toch kan het door de drukte en onvoorziene omstandigheden voorkomen dat je pakketje vertraging oploopt. 

Door onze Corona-maatregelen kunnen wij niet dezelfde personele bezetting hanteren als andere jaren. Veiligheid staat voorop, hierdoor zullen we in kleinere 'order-picking' teams gaan werken, dit kan van invloed zijn op onze levertijden. Ondanks dat wij onze uiterste best doen, kunnen wij niet altijd garanderen dat het pakket op tijd verzonden wordt.
3. Hoe gaat de bezorging in zijn werk?
Het bezorgen van post, pakketten en andere zendingen is in deze moeilijke omstandigheden belangrijk voor het maatschappelijk verkeer. Zolang dat veilig en gezond kan, blijven PostNL en UPS op verantwoorde wijze bezorgen.

Volgens het RIVM is de kans klein dat je ziek wordt als je materialen aanraakt of vastpakt, zoals post of pakketten. Ze geven aan dat de kans nog kleiner wordt als je regelmatig de handen wast en voorkomt dat je na het aanraken met de handen in het gezicht komt. Zie ook de informatie op de website van het RIVM.
4. Kan ik een bestelling in de winkel afhalen?
Dit is uiteraard een hele goede mogelijkheid in deze tijd. De stap na de winkelmand is “gegevens”. Hier kan je aangeven dat je de bestelling wilt afhalen in één van onze winkels. Wij zetten de order dan netjes voor je klaar in Lelystad, Almelo, Rijen of Steenwijk.
5. Leveren jullie nog steeds in België?
Ja, wij versturen nog steeds naar België. Bestel je vanuit België houdt dan rekening met maximaal 1 dag extra levertijd. 

*Let op: Wij bieden het pakket aan bij PostNL en letten hierbij op de levertijden. Wij kunnen echter niet garanderen dat het pakket er altijd binnen de afgesproken levertijd is . Neem voor vragen over de levering van het pakket contact op met PostNL. Kijk hiervoor op jouw.postnl.nl of de app PostNL-app en gebruik hiervoor de track & trace code die je van ons hebt ontvangen. Of bel naar 0900 - 0990 (45 ct/per gesprek).

Geen track & trace code ontvangen? Kijk dan goed je e-mail na. Het kan zijn dat de e-mail in je spam of reclame map is terecht gekomen. Kun je de e-mail echt niet vinden dan kun je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice.
6. Leveren jullie nog steeds in Duitsland?
Jazeker, bestel je vanuit Duitsland houd dan rekening met een levertijd van 2 tot 3 werkdagen. Wij proberen uiteraard het pakket zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen. 

*Let op: Wij bieden het pakket aan bij PostNL en letten hierbij op de levertijden. Wij kunnen echter niet garanderen dat het pakket er altijd binnen de afgesproken levertijd is . Neem voor vragen over de levering van het pakket contact op met PostNL. Kijk hiervoor op jouw.postnl.nl of de app PostNL-app en gebruik hiervoor de track & trace code die je van ons hebt ontvangen. Of bel naar 0900 - 0990 (45 ct/per gesprek).

Geen track & trace code ontvangen? Kijk dan goed je e-mail na. Het kan zijn dat de e-mail in je spam of reclame map is terecht gekomen. Kun je de e-mail echt niet vinden dan kun je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice.
7. Hebben de Corona-maatregelen invloed op de verzendkosten?

Nee, wij hanteren in deze periode géén extra verzendkosten. Net als altijd rekenen wij geen verzendkosten bij bestellingen boven de €50,-. De uitzonderingen blijven wel net als normaal; bijvoorbeeld voor bestellingen met een gewicht boven de 31,5 kg of bestellingen met zware en/of grote artikelen. De verzendkosten per soort pakket vind je in het volgende overzicht.

Nederland 🇳🇱

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €50,- Gratis
Enveloppakket onder de €50,- €5,50
Bestelling onder €50,- €5,50
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €7,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50
Palletvracht (kayaks) €99,99


België 🇧🇪

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €50,- Gratis
Bestelling onder €50,- €5,50
Enveloppakket onder de €50,- €5,50
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €7,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50


Duitsland 🇩🇪

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €50,- Gratis
Bestelling onder €50,- €7,99
Enveloppakket onder de €50,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €7,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50


Luxemburg 🇱🇺

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €50,- Gratis
Bestelling onder €50,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €7,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50


Frankrijk 🇫🇷

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €50,- Gratis
Bestelling onder €50,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €11,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50


Groot-Brittannië 🇬🇧

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €50,- Gratis
Bestelling onder €50,- €9,99
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €13,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50
8. Welke Corona-maatregelen hanteert Raven in de winkels?
  • We volgen alle RIVM-richtlijnen en nemen hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. We zorgen ervoor dat onze medewerkers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo veilig mogelijk te werken.
  • Onze winkels houden normale openingstijden aan maar we vragen je wel om de richtlijnen van het RIVM te hanteren. Wij geven dan ook voorkeur aan pintransacties en 1,5 meter afstand ten opzicht van onze collega's. 
  • Heb je specifieke vragen over producten, neem dan alvorens de winkel te bezoeken alvast contact op met één van onze vier winkels. Wellicht kunnen zij alvast producten voor je klaar leggen.