• Voor 21:00 besteld, direct verzonden!
  • Gratis verzending vanaf € 75,-
  • 30 dagen bedenktijd
Corona update februari

Vanaf woensdag 10 februari kun je weer terecht bij alle Raven winkels in Nederland om je op voorhand geplaatste bestelling af te halen. Het afhalen van je bestelling gebeurd onder veilige omstandigheden aan de ingang van de winkel. Om jouw en onze veiligheid te garanderen zijn er een aantal regels opgesteld om het afhalen zo efficiënt en veilig mogelijk te laten gebeuren.

Bestellen doen we thuis, dit kun je eenvoudig doen op onze website. Mocht je hulp nodig hebben dan kun je tijdens werktijden met ons chatten en anders laat je een bericht achter en dan helpen we je zo snel mogelijk. Bij de stap bezorgen in het afrekenproces kies je voor afhalen in de winkel. Zodra jouw bestelling is verwerkt en klaar ligt voor afhaal zal je geselecteerde winkel bellen of een e-mail sturen met daarin de tijd wanneer je jouw bestelling kan afhalen

Meer informatie over het bestellen, afhalen, gebruik van cadeaubonnen etc. vind je op deze pagina.

Informatie over de locatie en contactgegevens van onze winkels vind je hier.


Corona update februari

Vanaf woensdag 10 februari kun je weer terecht bij alle Raven winkels in Nederland om je op voorhand geplaatste bestelling af te halen. Het afhalen van je bestelling gebeurd onder veilige omstandigheden aan de ingang van de winkel. Om jouw en onze veiligheid te garanderen zijn er een aantal regels opgesteld om het afhalen zo efficiënt en veilig mogelijk te laten gebeuren.

Bestellen doen we thuis, dit kun je eenvoudig doen op onze website. Mocht je hulp nodig hebben dan kun je tijdens werktijden met ons chatten en anders laat je een bericht achter en dan helpen we je zo snel mogelijk. Bij de stap bezorgen in het afrekenproces kies je voor afhalen in de winkel. Zodra jouw bestelling is verwerkt en klaar ligt voor afhaal zal je geselecteerde winkel bellen of een e-mail sturen met daarin de tijd wanneer je jouw bestelling kan afhalen.

Meer informatie over het bestellen, afhalen, gebruik van cadeaubonnen etc. vind je op deze pagina.

Informatie over de locatie en contactgegevens van onze winkels vind je hier.


We informeren je graag over hoe Raven omgaat met het coronavirus. Wij volgen alle adviezen op vanuit de overheid en we proberen alles eraan te doen om jullie zo snel en gemakkelijk mogelijk van hengelsportspullen te voorzien. Door de sluiting van onze winkels is de druk op onze webshop enorm geworden. We proberen alle orders er elke dag weer op tijd uit te krijgen en tot zover lukt dat ons goed!

Tip van Raven: Telefonisch bestellen!

Heb je behoefte aan persoonlijk advies van onze winkelmedewerkers? Of wil je gewoon zeker weten dat jij jouw bestelling dezelfde dag nog kunt afhalen? Plaats je besteling dan telefonisch door naar het betreffende filiaal te bellen. Door contact op te nemen met de winkels kunnen zij jou adviseren, maar kun je ook in de meeste gevallen je bestelling dezelfde dag nog afhalen. Voor de contactgegevens van de winkels klik je hier.

.

Click & Collect

Vanaf 10 februari zijn onze winkels in Nederland weer geopend voor afhalen. Je kunt online je spullen bestellen en veilig online betalen. In de 3e stap in het betaalproces kun je kiezen voor afhalen in de winkel. Zodra je bestelling compleet is en afgehaald kan worden zal de betreffende winkel jou bellen of een e-mail sturen. Vergeet daarom niet om je telefoonnummer in te vullen! Als alle producten uit je bestelling in de winkel op voorraad zijn kan je je bestelling vaak al na 4 uur ophalen. Het kan helaas ook voorkomen dat een product in je bestelling in de betreffende winkel niet op voorraad is. Als dit het geval is dan zal de levertijd wat langer zijn. Kijk dus goed naar de voorraad van de winkels die getoond wordt op de productpagina’s.

Kan je een product online niet vinden of staat er geen of een lage voorraad? Bel dan even naar de winkel waar je wilt afhalen en zij kunnen jou verder helpen!

Bestel online en geniet van gratis verzending vanaf €75!

Je kunt er nog steeds voor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen. Alle bestellingen worden tot aan de drempel van je deur bezorgd door PostNL of UPS. Bestellingen boven de €75 worden daarnaast gratis verzonden!

Onze huisregels

We zijn blij dat we jullie weer mogen helpen! Kom je bestelling afhalen, maar let alsjeblieft wel op de volgende regels. De regels zijn er voor de bescherming van jouw en onze gezondheid.
  • Kom alleen naar de winkel als je een bestelling hebt gedaan en een bericht van de winkel hebt ontvangen waarin staat dat je jouw bestelling kan afhalen.
  • Kom niet naar de winkel als je verkouden, grieperig of andere corona gerelateerde klachten hebt
  • Houd 1,5 meter afstand van elkaar
  • Betaal zoveel mogelijk elektronisch (bankpas of mobiel)
  • Volg de aanwijzingen op van ons personeel
  • Ondanks dat het buiten is willen we graag dat je een mondkapje draagt (vanaf 13 jaar)

We informeren je graag over hoe Raven omgaat met het coronavirus. Wij volgen alle adviezen op vanuit de overheid en we proberen alles eraan te doen om jullie zo snel en gemakkelijk mogelijk van hengelsportspullen te voorzien. Door de sluiting van onze winkels is de druk op onze webshop enorm geworden. We proberen alle orders er elke dag weer op tijd uit te krijgen en tot zover lukt dat ons goed!

Tip van Raven: Telefonisch bestellen!

Heb je behoefte aan persoonlijk advies van onze winkelmedewerkers? Of wil je gewoon zeker weten dat jij jouw bestelling dezelfde dag nog kunt afhalen? Plaats je besteling dan telefonisch door naar het betreffende filiaal te bellen. Door contact op te nemen met de winkels kunnen zij jou adviseren, maar kun je ook in de meeste gevallen je bestelling dezelfde dag nog afhalen. Voor de contactgegevens van de winkels klik je hier.

.

Click & Collect

Vanaf 10 februari zijn onze winkels in Nederland weer geopend voor afhalen. Je kunt online je spullen bestellen en veilig online betalen. In de 3e stap in het betaalproces kun je kiezen voor afhalen in de winkel. Zodra je bestelling compleet is en afgehaald kan worden zal de betreffende winkel jou bellen of een e-mail sturen. Vergeet daarom niet om je telefoonnummer in te vullen! Als alle producten uit je bestelling in de winkel op voorraad zijn kan je je bestelling vaak al na 4 uur ophalen. Het kan helaas ook voorkomen dat een product in je bestelling in de betreffende winkel niet op voorraad is. Als dit het geval is dan zal de levertijd wat langer zijn. Kijk dus goed naar de voorraad van de winkels die getoond wordt op de productpagina’s.

Kan je een product online niet vinden of staat er geen of een lage voorraad? Bel dan even naar de winkel waar je wilt afhalen en zij kunnen jou verder helpen!

Bestel online en geniet van gratis verzending vanaf €75!

Je kunt er nog steeds voor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen. Alle bestellingen worden tot aan de drempel van je deur bezorgd door PostNL of UPS. Bestellingen boven de €75 worden daarnaast gratis verzonden!

Onze huisregels

We zijn blij dat we jullie weer mogen helpen! Kom je bestelling afhalen, maar let alsjeblieft wel op de volgende regels. De regels zijn er voor de bescherming van jouw en onze gezondheid.
  • Kom alleen naar de winkel als je een bestelling hebt gedaan en een bericht van de winkel hebt ontvangen waarin staat dat je jouw bestelling kan afhalen.
  • Kom niet naar de winkel als je verkouden, grieperig of andere corona gerelateerde klachten hebt
  • Houd 1,5 meter afstand van elkaar
  • Betaal zoveel mogelijk elektronisch (bankpas of mobiel)
  • Volg de aanwijzingen op van ons personeel
  • Ondanks dat het buiten is willen we graag dat je een mondkapje draagt (vanaf 13 jaar)

Corona Update

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Per artikel wordt op de website aangegeven wat de levertijd is van een product. Dit kan je op de productpagina zien bij het vrachtwagentje. Door de huidige situatie, worden er veel online bestellingen geplaatst en moeten we deze met minder medewerkers dan normaal verwerken. Doordat in heel Nederland de winkels gesloten zijn is het extra druk bij PostNL. Het kan daardoor voorkomen dat je levering iets later duurt.

Wil je een bestelling afhalen in de winkel? Let op dat de levertijd dat wat langer kan zijn. Dit hangt af van de voorraad in de betreffende winkel waar jij je bestelling wilt afhalen. De winkel informeert jou wanneer jij je bestelling kan afhalen.
2. Kan het zijn dat mijn bestelling later bezorgd wordt?
We doen ons uiterste best om je pakket op tijd bij je te leveren. Toch kan het door de drukte en onvoorziene omstandigheden voorkomen dat je pakketje vertraging oploopt. 

Door onze Corona-maatregelen kunnen wij niet dezelfde personele bezetting hanteren als andere jaren. Veiligheid staat voorop, hierdoor zullen we in kleinere 'order-picking' teams gaan werken, dit kan van invloed zijn op onze levertijden. Ondanks dat wij onze uiterste best doen, kunnen wij niet altijd garanderen dat het pakket op tijd verzonden wordt.
3. Hoe gaat de bezorging in zijn werk?
Het bezorgen van post, pakketten en andere zendingen is in deze moeilijke omstandigheden belangrijk voor het maatschappelijk verkeer. Zolang dat veilig en gezond kan, blijven PostNL en UPS op verantwoorde wijze bezorgen.

Volgens het RIVM is de kans klein dat je ziek wordt als je materialen aanraakt of vastpakt, zoals post of pakketten. Ze geven aan dat de kans nog kleiner wordt als je regelmatig de handen wast en voorkomt dat je na het aanraken met de handen in het gezicht komt. Zie ook de informatie op de website van het RIVM.
4. Kan ik een bestelling in de winkel afhalen?
Vanaf 10 februari is het weer toegestaan om je bestelling af te halen in onze winkels in Lelystad, Almelo, Rijen en Steenwijk. In stap 3 "bezorgen" in het afrekenproces kun je aangeven dat je de bestelling wilt afhalen in één van onze winkels. Zodra je bestelling compleet is en afgehaald kan worden ontvang jij een bericht van de betreffende winkel. 
5. Leveren jullie nog steeds in België?
Ja, wij versturen nog steeds naar België. Bestel je vanuit België houdt dan rekening met maximaal 1 dag extra levertijd. 

*Let op: Wij bieden het pakket aan bij PostNL en letten hierbij op de levertijden. Wij kunnen echter niet garanderen dat het pakket er altijd binnen de afgesproken levertijd is . Neem voor vragen over de levering van het pakket contact op met PostNL. Kijk hiervoor op jouw.postnl.nl of de app PostNL-app en gebruik hiervoor de track & trace code die je van ons hebt ontvangen. Of bel naar 0900 - 0990 (45 ct/per gesprek).

Geen track & trace code ontvangen? Kijk dan goed je e-mail na. Het kan zijn dat de e-mail in je spam of reclame map is terecht gekomen. Kun je de e-mail echt niet vinden dan kun je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice.
6. Leveren jullie nog steeds in Duitsland?
Jazeker, bestel je vanuit Duitsland houd dan rekening met een levertijd van 2 tot 3 werkdagen. Wij proberen uiteraard het pakket zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen. 

*Let op: Wij bieden het pakket aan bij PostNL en letten hierbij op de levertijden. Wij kunnen echter niet garanderen dat het pakket er altijd binnen de afgesproken levertijd is . Neem voor vragen over de levering van het pakket contact op met PostNL. Kijk hiervoor op jouw.postnl.nl of de app PostNL-app en gebruik hiervoor de track & trace code die je van ons hebt ontvangen. Of bel naar 0900 - 0990 (45 ct/per gesprek).

Geen track & trace code ontvangen? Kijk dan goed je e-mail na. Het kan zijn dat de e-mail in je spam of reclame map is terecht gekomen. Kun je de e-mail echt niet vinden dan kun je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice.
7. Hebben de Corona-maatregelen invloed op de verzendkosten?

Nee, wij hanteren in deze periode géén extra verzendkosten. Net als altijd rekenen wij geen verzendkosten bij bestellingen boven de €75,-. De uitzonderingen blijven wel net als normaal; bijvoorbeeld voor bestellingen met een gewicht boven de 31,5 kg of bestellingen met zware en/of grote artikelen. De verzendkosten per soort pakket vind je in het volgende overzicht.

Nederland 🇳🇱

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €75,- Gratis
Enveloppakket onder de €75,- €5,50
Bestelling onder €75,- €5,50
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €7,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50
Palletvracht (kayaks) €99,99


België 🇧🇪

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €75,- Gratis
Bestelling onder €75,- €5,50
Enveloppakket onder de €75,- €5,50
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €7,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50


Duitsland 🇩🇪

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €75,- Gratis
Bestelling onder €75,- €7,99
Enveloppakket onder de €75,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €7,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50


Luxemburg 🇱🇺

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €75,- Gratis
Bestelling onder €75,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €7,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50


Frankrijk 🇫🇷

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €75,- Gratis
Bestelling onder €75,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €11,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50


Groot-Brittannië 🇬🇧

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €75,- Gratis
Bestelling onder €75,- €9,99
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €13,99
Zwaar (vanaf 31,5kg) en/of groot pakket (Voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €31,50
8. Welke Corona-maatregelen hanteert Raven in de winkels?
  • Kom alleen naar de winkel als je een bestelling hebt gedaan en een bericht van de winkel hebt ontvangen waarin staat dat je jouw bestelling kan afhalen.
  • Kom niet naar de winkel als je verkouden, grieperig of andere corona gerelateerde klachten hebt
  • Houd 1,5 meter afstand van elkaar
  • Betaal zoveel mogelijk elektronisch (bankpas of mobiel)
  • Volg de aanwijzingen op van ons personeel
  • Ondanks dat het buiten is willen we graag dat je een mondkapje draagt (vanaf 13 jaar)
9. Kan ik in de winkel betalen met cadeaupassen en/of kortingscodes?
Wij raden iedereen aan om online te bestellen. Je kan in de eerste stap in je winkelmand je kortingscodes en/of cadeaupascodes invoeren. Het bedrag dat nog openstaat voor je bestelling kun je online veilig betalen of je kan afrekenen in de winkel. Wil je toch liever je gehele bestelling tijdens het afhalen afrekenen in de winkel? Uiteraard is dit mogelijk. Neem je Blue Monday Kortingscodes en/of cadeaupassen mee en overhandig deze aan ons winkelpersoneel. Zij controleren deze en verrekenen de korting op je bestelling.