• Voor 21:00 besteld, direct verzonden!
  • Gratis verzending vanaf €50,-
  • 30 dagen niet goed geld terug

Levertijd & Bezorging

Levertijd & Bezorging

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Per artikel wordt op de website aangegeven wat de levertijd is van een product. Dit kan je op de productpagina zien bij het vrachtwagentje. Mocht je een bestelling hebben met 1 artikel die de status “voor 21:00 besteld, vandaag verzonden” heeft, en 1 artikel die de status “Nu besteld, uiterlijk XX-XX-XXXX in huis” heeft, krijg je de bestelling altijd als alle artikelen op voorraad zijn. Dit kan je ook terugvinden in je bevestigingsmail nadat je besteld hebt.
2. Kan ik de status van mijn zending volgen?
In je account kun je momenteel alleen zien dat de status op "verwerkt" staat. Zodra de bestelling wordt verzonden ontvang je hier mail over met de track & trace en de bezorgstatus van je bestelling.
3. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Als je bestelt zonder account kan dit makkelijk en snel door de optie “op een ander adres bezorgen” te klikken in je winkelmand. Als je wel een account hebt kan je dit ook aangeven door te klikken op “mijn account” (rechtsboven in het scherm) en dit aan te passen onder het kopje “mijn adres”.
4. Kan ik gebruik maken van een service point?
Momenteel is dit niet mogelijk vanwege een systeem storing, indien dit weer mogelijk is kun je deze keuze maken in het winkelmandje door op “pick up point’’ te klikken.
5. Kan ik mijn bestelling in de winkel afhalen?
Ja dit is mogelijk. In stap 3 zit je bij het kopje "bezorgen". Hier kan je aangeven dat je de bestelling wilt afhalen in één van onze winkels. Wij zetten de order dan netjes voor je klaar in LelystadAlmeloRijen of Steenwijk.
6. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij maken gebruik van de diensten van PostNL en UPS.

Zodra wij je bestelling hebben ingepakt, ontvang je van ons een email met daarin een track & trace code. Hiermee kun je de bezorging van je pakket volgen. 

Volg je bestelling via de website of via de app op je smartphone:

7. Wat is de levertijd van mijn pakket?

Als je bij Raven op een werkdag voor 21:00 iets bestelt, verzenden wij, indien alles op voorraad, nog dezelfde dag. Bestel je ook producten met een langere levertijd, dan wachten we tot alle artikelen aanwezig zijn en versturen we je het complete pakket. PostNL en UPS zal je pakket in de meeste gevallen de volgende dag bij je aanbieden.

Schema leverdata*  

Besteld op Voor 21:00 Na 21:00
Maandag Geleverd op dinsdag Geleverd op woensdag
Dinsdag Geleverd op woensdag Geleverd op donderdag
Woensdag Geleverd op donderdag Geleverd op vrijdag
Donderdag Geleverd op vrijdag Geleverd op zaterdag
Vrijdag Geleverd op zaterdag Geleverd op dinsdag
Zaterdag Geleverd op dinsdag Geleverd op dinsdag
Zondag Geleverd op dinsdag Geleverd op dinsdag


















Je kunt de status van je bestelling altijd volgen in je account.

8. Wat is de levertijd van mijn pakket naar België?
Bestel je vanuit België houd dan rekening met maximaal 1 dag extra levertijd.
9. Wat is de levertijd van mijn pakket naar Duitsland?
Bestel je vanuit Duitsland houd dan rekening met een levertijd van 2 tot 3 werkdagen. Wij proberen uiteraard het pakket zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen. 

*Let op: Wij bieden het pakket aan bij PostNL en letten hierbij op de levertijden. Wij kunnen echter niet garanderen dat het pakket er altijd binnen de afgesproken levertijd is . Neem voor vragen over de levering van het pakket contact op met PostNL. Kijk hiervoor op jouw.postnl.nl of de app PostNL-app en gebruik hiervoor de track & trace code die je van ons hebt ontvangen. Of bel naar 0900 - 0990 (45 ct/per gesprek).

Geen track & trace code ontvangen? Kijk dan goed je email na, het kan zijn dat de email in je spam of reclame map is terecht gekomen. Kun je de email echt niet vinden dan kun je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice.
10. Wat zijn de verzendkosten?

Wij rekenen geen verzendkosten bij bestellingen boven de €50,-. Echter zijn er wat uitzonderingen op deze regel, bijvoorbeeld voor bestellingen met een gewicht boven de 30kg of bestellingen met zware en/of grote artikelen. De verzendkosten per soort pakket vind je in het volgende overzicht.

Nederland 🇳🇱

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €50,- Gratis
Enveloppakket onder de €50,- €5,50
Bestelling onder €50,- €5,50
Lang pakket (Lengte vanaf 170 cm) €7,99
Zwaar en/of groot pakket (30kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €7,99
Palletvracht (kayaks) €99,99

België 🇧🇪
Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €50,- Gratis
Bestelling onder €50,- €5,50
Enveloppakket onder de €50,- €5,50
Lang pakket (Lengte vanaf 170 cm) €7,99
Zwaar en/of groot pakket (30kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €7,99

Duitsland 🇩🇪
Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €50,- Gratis
Bestelling onder €50,- €7,99
Enveloppakket onder de €50,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 170 cm) €7,99
Zwaar en/of groot pakket (20kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €7,99

Luxemburg 🇱🇺
Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €50,- Gratis
Bestelling onder €50,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 170 cm) €7,99
Zwaar en/of groot pakket (20kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €7,99

Frankrijk 🇫🇷
Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €89,99,- Gratis
Bestelling onder €89,99,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 170 cm) €11,99
Zwaar en/of groot pakket (20kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €11,99

Groot-Brittannië 🇬🇧
Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €50,- Gratis
Bestelling onder €50,- €9,99
Lang pakket (Lengte vanaf 170 cm) €13,99
Zwaar en/of groot pakket (20kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €13,99
11. Waar is mijn pakketje?
  • Nadat je een bestelling hebt geplaatst, sturen we je een bestelbevestiging met informatie over je bestelling en de verwachte leverdatum - je kunt daarnaast altijd de status van je bestelling checken onder 'mijn bestellingen' als je een persoonlijk account hebt aangemaakt.
  • We versturen al onze pakketjes vanuit Nederland. Zodra je pakketje verstuurd is ontvang je van ons een mail met de verzendbevestiging. Hier vind je onder andere de Track & Trace code om je pakketje te volgen.
  • Let op: Wanneer je verschillende producten hebt besteld met een ongelijke leverdatum wordt je pakketje pas verstuurd zodra we alles in één keer op kunnen sturen
  • We adviseren je om een account aan te maken om altijd je orderhistorie in te zien en de status van je bestelling te volgen.
  • Let op: de Track & Trace code wordt pas geactiveerd zodra je pakketje in het sorteercentrum is van PostNL.