• Alles voor de hengelsporter sinds 1974
  • Voor 21:00 besteld, direct verzonden!
  • Gratis verzending vanaf € 75,-

Levertijd & Bezorging

Levertijd & Bezorging

1. Wat is de levertijd van mij bestelling?
De levertijden van producten is terug te vinden op de productpagina, naast het vrachtwagentje. Wanneer iets direct leverbaar is zal het door ons, mits het voor 21:00 is besteld, dezelfde dag worden verzonden. Wanneer iets niet direct leverbaar is zal dit altijd worden vermeld op de productpagina en in de winkelmand. Bij meerdere producten zal een levertijd worden aangehouden van het product dat de langste levertijd heeft.
2. Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?
Wanneer je hebt besteld kun je in jouw persoonlijke account omgeving zien of de bestelling goed is doorgekomen, de status zal dan naar β€œverwerkt” gaan. Op het moment dat we je bestelling hebben verzonden zul je een verzendbevestiging ontvangen met daar in een track & trace code waarna je het pakketje kunt volgen.
3. Waar is mijn pakketje?
Wanneer je nog geen track and trace code hebt ontvangen zal je pakketje nog niet onderweg zijn. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. Mocht je in bezit zijn van een track and trace code maar zie je nog geen updates, dan betekent dit dat je pakketje door ons is verzonden maar nog niet is verwerkt door PostNL. Wanneer de status niet verandert kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
4. Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Dat kan zeker, wanneer je een account hebt kan dit bij “mijn adres” hier kan je het bezorgadres te allen tijde wijzigen. Heb je geen account dan kun je simpel selecteren dat het factuuradres anders is dan het bezorgadres.

Bestel je zonder account? Je kan zelf opgeven waar het pakket geleverd moet worden. Wel zo handig als je weet dat je niet thuis bent en het bijvoorbeeld op je werk wil laten afleveren. 

Heb je al besteld, maar wil je het afleveradres nog wijzigen? Neem in dit geval z.s.m. contact op met de klantenservice. Als het pakket nog niet is opgehaald door PostNL dan kan dit in de meeste gevallen nog. 
5. Kan ik mijn bestelling in de winkel afhalen?
Ja dit is mogelijk. In stap 3 zit je bij het kopje "bezorgen". Hier kan je aangeven dat je de bestelling wilt afhalen in één van onze winkels. Wij zetten de order dan netjes voor je klaar in LelystadAlmeloRijen of Steenwijk.
6. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij maken gebruik van de diensten van PostNL en UPS.

Zodra wij je bestelling hebben ingepakt, ontvang je van ons een email met daarin een track & trace code. Hiermee kun je de bezorging van je pakket volgen. 

Volg je bestelling via de website of via de app op je smartphone:

7. Wat is de levertijd van mijn pakket?

Als je bij Raven op een werkdag voor 21:00 iets bestelt, verzenden wij, indien alles op voorraad, nog dezelfde dag. Bestel je ook producten met een langere levertijd, dan wachten we tot alle artikelen aanwezig zijn en versturen we je het complete pakket. PostNL en UPS zal je pakket in de meeste gevallen de volgende dag bij je aanbieden.

Schema leverdata*  

Besteld op Voor 21:00 Na 21:00
Maandag Geleverd op dinsdag Geleverd op woensdag
Dinsdag Geleverd op woensdag Geleverd op donderdag
Woensdag Geleverd op donderdag Geleverd op vrijdag
Donderdag Geleverd op vrijdag Geleverd op zaterdag
Vrijdag Geleverd op zaterdag Geleverd op dinsdag
Zaterdag Geleverd op dinsdag Geleverd op dinsdag
Zondag Geleverd op dinsdag Geleverd op dinsdag


















Je kunt de status van je bestelling altijd volgen in je account.

8. Wat is de levertijd van mijn pakket naar België?
Bestel je vanuit België houd dan rekening met maximaal 1 dag extra levertijd. Wij streven ernaar om de levertijd exact gelijk te houden als in Nederland, maar in sommige gevallen loopt PostNL vertraging op in hun bezorging in België . 
9. Wat is de levertijd van mijn pakket naar Duitsland?
Bestel je vanuit Duitsland houd dan rekening met een levertijd van 2 tot 3 werkdagen. Wij proberen uiteraard het pakket zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen. 

*Let op: Wij bieden het pakket aan bij PostNL en letten hierbij op de levertijden. Wij kunnen echter niet garanderen dat het pakket er altijd binnen de afgesproken levertijd is . Neem voor vragen over de levering van het pakket contact op met PostNL. Kijk hiervoor op jouw.postnl.nl of de app PostNL-app en gebruik hiervoor de track & trace code die je van ons hebt ontvangen. Of bel naar 0900 - 0990 (45 ct/per gesprek).

Geen track & trace code ontvangen? Kijk dan goed je email na, het kan zijn dat de email in je spam of reclame map is terecht gekomen. Kun je de email echt niet vinden dan kun je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice.
10. Wat zijn de verzendkosten?

Wij rekenen geen verzendkosten bij bestellingen boven de €75,-. Echter zijn er wat uitzonderingen op deze regel, bijvoorbeeld voor bestellingen met een gewicht boven de 30kg of bestellingen met zware en/of grote artikelen. De verzendkosten per soort pakket vind je in het volgende overzicht.

Nederland πŸ‡³πŸ‡±

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €75,- Gratis
Enveloppakket onder de €75,- €5,50
Bestelling onder €75,- €5,50
Lang pakket (Lengte vanaf 170 cm) €7,99
Zwaar en/of groot pakket (30kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €7,99
Palletvracht (kayaks) €99,99

België πŸ‡§πŸ‡ͺ
Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €75,- Gratis
Bestelling onder €75,- €5,50
Enveloppakket onder de €75,- €5,50
Lang pakket (Lengte vanaf 170 cm) €7,99
Zwaar en/of groot pakket (30kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €7,99

Duitsland πŸ‡©πŸ‡ͺ
Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €75,- Gratis
Bestelling onder €75,- €7,99
Enveloppakket onder de €75,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 170 cm) €7,99
Zwaar en/of groot pakket (20kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €7,99

Luxemburg πŸ‡±πŸ‡Ί
Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €75,- Gratis
Bestelling onder €75,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 170 cm) €7,99
Zwaar en/of groot pakket (20kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €7,99

Frankrijk πŸ‡«πŸ‡·
Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €89,99,- Gratis
Bestelling onder €89,99,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 170 cm) €11,99
Zwaar en/of groot pakket (20kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €11,99

Groot-Brittannië πŸ‡¬πŸ‡§
Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €75,- Gratis
Bestelling onder €75,- €9,99
Lang pakket (Lengte vanaf 170 cm) €13,99
Zwaar en/of groot pakket (20kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €13,99
11. Waar is mijn pakketje?
  • Nadat je een bestelling hebt geplaatst, sturen we je een bestelbevestiging met informatie over je bestelling en de verwachte leverdatum - je kunt daarnaast altijd de status van je bestelling checken onder 'mijn bestellingen' als je een persoonlijk account hebt aangemaakt.
  • We versturen al onze pakketjes vanuit Nederland. Zodra je pakketje verstuurd is ontvang je van ons een mail met de verzendbevestiging. Hier vind je onder andere de Track & Trace code om je pakketje te volgen.
  • Let op: Wanneer je verschillende producten hebt besteld met een ongelijke leverdatum wordt je pakketje pas verstuurd zodra we alles in één keer op kunnen sturen
  • We adviseren je om een account aan te maken om altijd je orderhistorie in te zien en de status van je bestelling te volgen.
  • Let op: de Track & Trace code wordt pas geactiveerd zodra je pakketje in het sorteercentrum is van PostNL.