Levertijd en Bezorging

Levertijd en Bezorging

voor 21:00 besteld, morgen in huis

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over de levertijd en bezorging van de producten? Geen probleem, hier vind je het antwoord op veelgestelde vragen. Wij helpen je graag!

»Wat is de levertijd van mijn bestelling? 

Per artikel wordt op de website aangegeven wat de levertijd is van een product. Dit kan je op de productpagina zien bij het vrachtwagentje. Mocht je een bestelling hebben met 1 artikel die de status “voor 21:00 besteld, morgen in huis” heeft, en 1 artikel die de status “Nu besteld, uiterlijk XX-XX-XXXX in huis” heeft, krijg je de bestelling altijd als alle artikelen op voorraad zijn. Dit kan je ook terugvinden in je bevestigingsmail nadat je besteld hebt!  

»Kan ik de status van mijn zending volgen? 

In je account kun je momenteel alleen zien dat de status op ‘’verwerkt’’ staat. Zodra de bestelling wordt verzonden ontvang je hier mail over met de track & trace en de bezorgstatus van je bestelling.  

»Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen? 

Ja, dit is mogelijk. Als je bestelt zonder account kan dit makkelijk en snel door de optie “op een ander adres bezorgen” te klikken in je winkelmand. Als je wel een account hebt kan je dit ook aangeven door te klikken op “mijn account” (rechtsboven in het scherm) en dit aan te passen onder het kopje “mijn adres”.  

»Kan ik gebruik maken van een Service-Point? 

Momenteel is dit niet mogelijk vanwege een systeem storing, indien dit weer mogelijk is kun je deze keuze maken in het winkelmandje door op “pick up point’’ te klikken.  

»Kan ik een bestelling in de winkel afhalen? 

Dit is uiteraard mogelijk. De stap na de winkelmand is “gegevens”. Hier kan je aangeven dat je de bestelling wilt afhalen in één van onze winkels. Wij zetten de order dan netjes voor je klaar in Lelystad,  Almelo,   Rijen of  Steenwijk. 

»Hoe wordt mijn bestelling bezorgd? 

Wij maken gebruik van de diensten van PostNL of UPS.

De pakketten van Raven Hengelsport worden verzonden met PostNL of UPS. Zodra wij je bestelling hebben ingepakt, ontvang je van ons een email met daarin een track & trace code. Hiermee kun je de bezorging van je pakket volgen. 

Volg je bestelling via de website of via de app op je smartphone:

  

»Wat is de levertijd van mijn pakket? 

Als je bij Raven op een werkdag voor 21:00 iets bestelt, verzenden wij, indien alles op voorraad, nog dezelfde dag. Bestel je ook producten met een langere levertijd, dan wachten we tot alle artikelen aanwezig zijn en versturen we je het complete pakket. PostNL en UPS zal je pakket in de meeste gevallen de volgende dag bij je aanbieden.

Schema leverdata*  

Besteld op Voor 21:00 Na 21:00
Maandag Geleverd op dinsdag Geleverd op woensdag
Dinsdag Geleverd op woensdag Geleverd op donderdag
Woensdag Geleverd op donderdag Geleverd op vrijdag
Donderdag Geleverd op vrijdag Geleverd op zaterdag
Vrijdag Geleverd op zaterdag Geleverd op dinsdag
Zaterdag Geleverd op dinsdag Geleverd op dinsdag
Zondag Geleverd op dinsdag Geleverd op dinsdag

»Hoe gaat het met leveringen in België? 

Bestel je vanuit België houd dan rekening met maximaal 1 dag extra levertijd.  

»Hoe gaat het met leveringen in Duitsland? 

Bestel je vanuit Duitsland houd dan rekening met een levertijd van 2 tot 3 werkdagen. Wij proberen uiteraard het pakket zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen. 

*Let op: Wij bieden het pakket aan bij PostNL en letten hierbij op de levertijden. Wij kunnen echter niet garanderen dat het pakket er altijd binnen de afgesproken levertijd is . Neem voor vragen over de levering van het pakket contact op met PostNL. Kijk hiervoor op jouw.postnl.nl of de app PostNL-app en gebruik hiervoor de track & trace code die je van ons hebt ontvangen. Of bel naar 0900 - 0990 (45 ct/per gesprek).

Geen track & trace code ontvangen? Kijk dan goed je email na, het kan zijn dat de email in je spam of reclame map is terecht gekomen. Kun je de email echt niet vinden dan kun je natuurlijk contact opnemen met onze  klantenservice. 

»Wat zijn de verzendkosten voor mij? 

Wij rekenen geen verzendkosten bij bestellingen boven de €50,-. Echter zijn er wat uitzonderingen op deze regel, bijvoorbeeld voor bestellingen met een gewicht boven de 20kg of bestellingen met zware en/of grote artikelen. De verzendkosten per soort pakket vind je in het volgende overzicht.

Nederland

Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €50,- Gratis
Enveloppakket onder de €50,- €5,50
Bestelling onder €50,- €5,50
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €7,99
Zwaar en/of groot pakket (20kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €7,99
Palletvracht (kayaks) €99,99
België
Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €50,- Gratis
Bestelling onder €50,- €5,50
Enveloppakket onder de €50,- €5,50
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €7,99
Zwaar en/of groot pakket (20kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €7,99
Duitsland
Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €50,- Gratis
Bestelling onder €50,- €7,99
Enveloppakket onder de €50,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €7,99
Zwaar en/of groot pakket (20kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €7,99
Luxemburg
Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €50,- Gratis
Bestelling onder €50,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €7,99
Zwaar en/of groot pakket (20kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €7,99
Frankrijk
Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €50,- Gratis
Bestelling onder €50,- €7,99
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €11,99
Zwaar en/of groot pakket (20kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €11,99
Groot-Brittannië
Bestelling/pakketje Verzendkosten
Bestelling boven €50,- Gratis
Bestelling onder €50,- €9,99
Lang pakket (Lengte vanaf 180 cm) €13,99
Zwaar en/of groot pakket (20kg voerzakken, grote stretchers, zitkisten of boten) €13,99
  • Indien op voorraad, voor 21:00 besteld, morgen in huis!
  • Gratis verzending bij een bestelling van €50,- of meer
  • 14 dagen niet goed geld terug